Ledenlogin

Tweede actiemoment generieke campagne 'Koop tijd voor een boek'

Beeld: 

Het eerste actiemoment ‘Lees je de zomer in’ was een succes. Alle boekencheques werden in minder dan 2 weken aangevraagd. Daarom herneemt Boek.be de actie met meer cheques onder het motto 'Check nu je boekencheque'. Opdat de bezoeker van de boekhandel ook in het drukke najaar tijd maakt om te lezen.

Dit actiemoment wordt ondersteund met een radiocampagne en advertenties in Metro. Het aantal cheques dat in omloop wordt gebracht is verhoogd naar 20.000 stuks.

Op woensdag 6 juni ging ‘Koop tijd voor een boek’ van start.  Deze campagne wordt gecoördineerd door Boek.be en haar leden (75 uitgevers en boekenimporteurs en meer dan 250 boekhandels) en komt tot stand dankzij de financiële steun van minister van Cultuur Sven Gatz.Tijdens vier actiemomenten in 2018 en 2019 wordt het publiek warmgemaakt voor boeken en een bezoek aan de boekhandel. 

Naar www.kooptijdvooreenboek.be